معروف ترین هتل های پکن چین
نوشته شده توسط : elham

هتل ماریوت وست پکن

هتل ماریوت وست یکی از 5 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. هتل مجموعا دارای 169 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. در این هتل فروشگاه های مختلفی برای دسترسی میهمانان درنظر گرفته شده است. میهمانان تور چین می توانند در صورت نیاز از ترانسفر فرودگاه استفاده نمایند. سالن کنفرانس و سرویس نگهداری از کودکان از امکانات ویژه هتل برای میهمانان تور چین می باشد.

هتل ماریوت وست پکن

از دیگر امکانات هتل ماریوت وست برای میهمانان تور چین می توان به استخر، آسانسور، انبار بار و چمدان، تهویه، بار، گرمایش، امکانات جلسه و ضیافت، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، گاوصندوق ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل نووتل سانیان پکن

هتل نووتل سانیان یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد که در شهر پکن واقع شده است. این هتل مجموعا دارای 305 اتاق برای پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان سالن کنفرانس مجهز و صرافی می باشد. میهمانان تور چین می توانند در کوتاهترین فاصله  با این امکانات دسترسی داشته باشند.

هتل نووتل سانیان پکن

از امکانات دیگر هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، پذیرش شبانه روزی، خدمات خانه داری، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، سالن ورزشی، آسانسور، کرایه اتومبیل، خدمات ماساژ، سونا، استخر، حمام ترکی، فکس و کپی، امکانات جلسه و ضیافت، تهویه ویژه میهمانان تور چین و... اشاره داشت.


هتل تیانان رگا پکن

هتل تیانان رگا یکی از هتل های 4 ستاره چین می باشد و در شهر پکن واقع شده است. این هتل با داشتن 131 اتاق آماده پذیرایی از میهمانان تور چین می باشد. از امکانات ویژه هتل برای میهمانان عزیز در دسترس بودن سالن کنفرانس مجهز و همچنین فضای سبز برای استراحت آنان می باشد.

هتل تیانان رگا پکن

از دیگر امکانات هتل برای میهمانان تور چین می توان به رستوران، آسانسور، گاوصندوق، پذیرش شبانه روزی، تهویه، بالکن، انبار بار و چمدان، خدمات خانه داریف لباسشویی، اتوکشی، خشکشویی، فکس و کپی ویژه میهمانان تور چین و... اشاره نمود.

مطالب مرتبط:

 





:: موضوعات مرتبط: تور چین , ,
:: برچسب‌ها: معروف ترین هتل های پکن چین , بهترین هتل های پکن چین , هتل های لوکس پکن چین , هتل های خوب پکن چین ,
:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 10 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: